sabato 16 luglio 2022

Bandana da pirata

Il mio amico ama la sua bandana, ma ormai è ridotta a briciole.

Ho faticato a ricavare le misure da questi reperti.


Infatti temo che il prototipo sia venuto troppo grande.


Sentirò cosa mi dirà il proprietario della testa che lo dovrà indossare.

Ora ho un modello di carta e lo posso modificare.

Il tessuto qui è bagnato.




Mia amiko amas sian bandanon, sed ĝi nun estas reduktita al ŝtoferoj.

Mi penis por derivi mezurojn de ĉi tiuj eretoj da stofo.


Fakte mi timas, ke ĝi estus tro granda.

Nun mi atendas scii, kion diris mian amikon pri la mezuro.

Mi nun havas paperan ŝablonon, kaj povas reduci ĝin.

La ŝtofo ĉi tie estas malseka.

2 commenti:

  1. Risposte
    1. Già! E non è nemmeno troppo grande. Ho fatto anche quella scozzese, per l'inverno, poi ne farò altre con modello migliorato.

      Elimina

Grazie per il tuo commento.

20 aprile