giovedì 13 gennaio 2022

Ho rifatto il sapone

Stavolta ho scelto la mia ricetta classica. L'unico esperimento è stato il tenere la pasta di sapone appena preparata al caldo sul termosifone, perché nonostante il sole, in macchina fa troppo freddo. So già che il mio forno non va bene, ha un'escursione troppo ampia, e anche mettendolo a 30° raggiunge una temperatura tale da sciogliere la plastica degli stampi, e da far "ribollire" il sapone.

E' venuto abbastanza bene. 

Ho un po' rovinato il termosifone... 

Gran parte della bacinella non riceveva il calore del termosifone, che è molto stretto. Così non appena solidificato, l'ho sformato, tagliato in panetti poi appoggiati sul termosifone, senza mettere nessuna protezione. Evidentemente il sapone era ancora molto caustico e dove appoggiava ha tolto il lucido al termosifone.




Ĉi-foje mi elektis mian klasikan recepton. La nura eksperimento estis teni la freŝpreparitan sapopaston varma sur la radiatoro, ĉar malgraŭ la suno, estas tro malvarme en la aŭto. Mi jam scias, ke mia forno ne estas bona, ĝi havas tro larĝan ekskurson, kaj eĉ metante ĝin je 30 ° ĝi atingas temperaturon, kiu fandas la plaston, kaj igas la sapon "boli".

Ĝi rezultis sufiĉe bone.

Mi iom ruinigis la radiatoron... Granda parto de la pato ne ricevis la varmon de la radiatoro, kiu estas tre streĉa. Do tuj kiam ĝi solidiĝis, mi elprenis ĝin el la muldilo, tranĉis ĝin en blokojn kaj poste metis la blokojn sur la radiatoron, sen meti ajnan protekton. Evidente la sapo estis ankoraŭ tre kaŭstika kaj kie ĝi ripozis ĝi forigis la poluron el la radiatoro.

2 commenti:

Grazie per il tuo commento.

7 aprile 2024